جستجو کردن
Close this search box.

ست لوستر و دیوارکوب

ست لوستر ودیوارکوب - voodoohome.com

ست لوستر دیوارکوب یکی از ست‌های زیبا برای خانه‌ی شماست که می‌تواند ظاهر خانه‌ی شما را به زیبایی تغییر دهد. این ست جذاب، تاثیر بسزایی در شیک‌تر شدن خانه دارد. فقط با نگاهی به تنوع بسیار زیاد لوسترهایی که در بازار یا وبسایت‌ها موجود هستند می‌توان دریافت که انتخاب لوستر خیلی آسان نیست و شما باید دقیقا بدانید که چه می‌خواهید و به چه چیزی نیاز دارید. تعیین نیازهای شما نه تنها روند خرید ست لوستر و دیوارکوب را تسریع می‌کند، بلکه در نهایت شما هم از خریدتان نهایت رضایت را دارید و در وقت خود نیز بسیار صرفه جویی کرده‌اید. در این مقاله از وبلاگ وودوهوم قصد داریم به بررسی خرید انواع ست لوستر و دیوارکوبو نکات مربوط به آن بپردازیم. اگر قصد دارید برای خانه خود ست لوستر و لوستر دیواری بخرید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

فهرست مطالب

راهنمای خرید ست لوستر و دیوارکوب

نقطه شروع برای خرید ست لوستر باید از انتخاب اندازه مناسب و متناسب با ابعاد اتاق تعیین شود. اگر می‌خواهید لوستر را در مرکز اتاق نصب کنید، ابعاد لوستر و ابعاد اتاق ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند. مثلا اگر فضای سقف بلندی دارید، مسلما به نور بیشتری نیز نیاز پیدا می‌کنید به همین دلیل بهتر است از لوسترهای بزرگ‌تر استفاده کنید. در اینجا قصد داریم به بررسی انواع ست لوستر و دیوارکوب بپزداریم. برخی از این مدل‌ها عبارتند از:

لوستر دیوارکوب جدید

ست لوستر ودیوارکوب - voodoohome.com

لوستر دیوارکوب یا لوستر دیواری یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های نورپردازی هستند. معمولا از لوسترهای دیواری در اتاق خواب، سالن غذاخوری و… استفاده می‌شود. دیوارکوب‌ها انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود یکی از انواع آن‌ها را انتخاب کنید. اگر به نور با شدت بالاتری نیاز دارید می‌توانید از دیوارکوب‌هایی با نورهای دو طرفه (بالا و پایین) استفاده کنید. همچنین برخی از دیوارکوب‌ها قابلیت کنترل نور دارند و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود شدت و یا جهت نور را تغییر دهید.

لوستر دیوارکوب کلاسیک

استایل کلاسیک یکی از بهترین استایل‌ها برای خرید لوازم منزل نظیر مبلمان، میز ناهارخوری، میز تلویزیون، لوستر، آباژور مدرن و… است که همواره از گزند مد و ترندها نیز در امان است. اگر به استایل کلاسیک علاقه دارید و یا اینکه از مبلمانی نظیر مبلمان کلاسیک و یا سلطنتی استفاده می‌کنید، لوستر دیوارکوب کلاسیک بسیار برای شما مناسب است. لوسترهای کلاسیک معمولا از متریالی نظیر برنج، برنز و… ساخته شده‌اند و اگر شما مایل باشید می‌توانید برای نمای بیشتر لوسترها، از آویزهای کریستالی بر روی آن‌ها استفاده کنید.

لوستر دیوارکوب چوبی

چوب یکی از محبوب‌ترین متریال‌ها در دیزاین و طراحی داخلی منازل است. زیرا ظاهر زیبا و منحصر بفردی دارد و به راحتی می‌توان آن‌ها را با المان‌ها و رنگ‌های مختلف ست کرد. در ساخت ست لوستر و دیوارکوب چوبی معمولا از چوب‌های راش، بلوط، گردو و… استفاده می‌شود. لوسترهای دیوارکوب چوبی معمولا تک شاخه یا دو شاخه هستند.

ست لوستر و دیوارکوب اتاق خواب

هنگام خرید لوستر آنلاین و لوستر دیوارکوب مناسب برای اتاق خواب باید به نکات زیادی توجه کنید. برخی از نکاتی که باید در نظر بگیرید عبارتند از: ارتفاع سقف، اندازه اتاق، مکان نصب لوستر، جنس و سبک لوستر، رنگ لوستر و… . شما می‌توانید از انواع لوستر و لوسترهای دیواری کریستالی، مراکشی، لوسترهایی با پترن و استایل‌های خاص و… استفاده کنید. یکی از دیزاین‌هایی که هنگام طراحی داخلی مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد، ست کردن دیوارکوب و کاغذ دیواری است. با این مدل ست کردن‌ها شما می‌توانید هارمونی خاصی را به اتاق خواب خود بیاورید، که بسیار چشم نواز است.

ست لوستر ودیوارکوب - voodoohome.com

ست لوستر و دیوارکوب اتاق کودک

خرید دیوار کوب و لوستر برای اتاق کودک دلبندتان می‌تواند بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد. اگر سری به بازار فروش لوستر زده باشید یا به کمک کلمات کلیدی نظیر “خرید لوستر اتاق کودک”، “خرید ست لوستر و دیوارکوب اتاق کودک” و… در فروشگاه‌های اینترنتی چرخی زده باشید، درمی‌یابید که ست لوستر اتاق کودک انواع مختلفی دارد. شما می‌توانید انواع لوسترها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف خریداری کنید. بهتر است قبل از خرید رنگ پایه اتاق کودکتان را در نظر بگیرید و بر اساس رنگ اتاق (رنگ دیوارها، رنگ تخت، کمد و…) لوستر مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از رنگ‌های پایه و خنثی مانند کرمی، سفید، شیری و… نیز استفاده کنید.

نحوه تمیز کردن لوستر دیوار کوب

لوسترها و چراغ های آویز را باید حتما هر دوهفته یک بار گردگیری کنید و یک یا دو بار در سال بصورت کاملا اصولی و دقیق تمیز نمائید. بهتر است برای تمیز کردن لوستر دیوارکوب در طول روز این کار را انجام دهید که نیازی به روشن کردن لامپ نباشد. قبل از انجام تمیز کردن لوستر مراحل زیر را بادقت انجام دهید. حتما قبل از تمیز نمودن برق لوستر را قطع کنید و در صورتی که قبل از گردگیری لامپ ها روشن بوده اند صبر کنید تا سرد شوند. از پاشیدن آب یا مایع تمیز کننده به گونه مستقیم روی لوازم جانبی لوستر اجتناب کنید و در عوض آن را بر روی یک دستمال میکروفایبر یا یک پارچه ی نرم و بدون پرز اسپری کنید تا از اتصالات الکتریکی به درستی نگهداری شود. در پایان، به هیچ عنوان فراموش نکنید که خود لامپ های دیوارکوب های شیشه ای را هم درست تمیز کنید و فقط به کریستال ها و شیشه ها اکتفا نکنید. لامپ ها در جذب نمودن گرد و غبار عالی هستند و یک لامپ کثیف می تواند تفاوت بسیاری در کیفیت و روشنایی نورپردازی شما ایجاد کند.

خرید لوستر دیواری شیک

همانطور که گفتیم لوسترهای دیواری یا دیوارکوب‌ها انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید با توجه به تم رنگی خانه، استایل خانه، سلیقه‌تان، ترندهای روز و… یکی از بهترین‌ها را انتخاب کنید. شما می‌توانید برای خرید لوستر دیواری شیک به دو صورت اقدام کنید: خرید حضوری و خرید آنلاین. در هر دوی این روش‌ها، شما باید به کیفیت کار، متریال استفاده شده و اعتبار فروشگاه، دقت ویژه‌ای داشته باشید تا بتوانید در نهایت، رضایت کافی از خرید خود داشته باشید.

قیمت لوستر دیوارکوب؛ خرید لوستر دیوارکوب ارزان

قیمت لوستر دیواری ارتباط مستقیمی با متریال سازنده آن دارد. همانطور که می‌دانید لوسترها از متریال‌های مختلفی ساخته شده‌اند. انواع متریال‌ها عبارتند از چوب، فلز، برنز، کریستال و… . هر کدام از این موادهای سازنده، از مزایا و معایب خاصی برخوردار هستند و قیمت نهایی لوسترها بر حسب آن‌ها (دوام متریال، زیبایی، منحصر بفرد بودن و…) تعیین می‌شود. شما می‌توانید انواع لوسترها را با کیفیت عالی، قیمت مناسب و ضمانت، از وودوهوم خریداری کنید.

قیمت لوستر و دیوارکوب ست؛ وودوهوم

ست لوستر و دیوارکوب یک نورپردازی تزئینی محسوب می‌شود و زیبایی خیره کننده‌ای به خانه شما می‌بخشد. لوسترها می‌توانند ظرافت و زرق و برق را به محیط اطراف شما ببخشند. شما می‌‌توانید به کمک یک لوسترهای دیواری، این زیبایی را چند برابر کنید. در این مقاله از وبسایت وودوهوم به بررسی انواع لوسترهای دیواری و لوسترهای سقفی پرداختیم.
شما می‌توانید جدیدترین ست های لوستر و دیوارکوب را از وودوهوم بخواهید. وودوهوم ارائه کننده متنوع‌ترین مدل‌های لوستر و آویزهای مدرن، به‌روزترین لامپ‌های دکوراتیو و کم مصرف، انواع پاف‌های دستباف سبک مدرن و وینتیج، میز و صندلی‌های مدرن (خانگی و رستورانی)، خاص‌ترین لوازم دکوراتیو، لوستر، لوستر کریستالی، لوستر فانتزی و لوستر آشپزخانه و تامین کننده انواع مصنوعات چوبی می‌باشد.
می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 50 19 22 22 021، 09364061000 و 09364071000 تماس حاصل نمایید. همچنین می‌توانید برای مشاهده نمونه‌ کارهای بیشتر به اینستاگرام ما با آدرس voodoo.home مراجعه نمایید. همکاران ما آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.

 

سوالات متداول ست لوستر و دیوارکوب

لوسترهای کلاسیک معمولا از متریالی نظیر برنج، برنز و… ساخته شده‌اند و اگر شما مایل باشید می‌توانید برای نمای بیشتر لوسترها، از آویزهای کریستالی بر روی آن‌ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید